چراکهیر می زنیم

شرکت گل پخش اهواز (بازرگانی؛خدماتی)

این متخصص پوست و مو خاطرنشان کرد: دو نوع از کهیر زدن خطرناک است که نوع اول کهیری است که تمام بدن را درگیر می‌کند و به علت واردشدن حجم زیادی مایع از مویرگ‌های به بافت‌های مختلف بدن می‌تواند خطرناک باشد و ممکن است فرد را در ابتدا دچار ضعف و سرگیجه کند و در نهایت غش ‌کند.
 
وی نوع دیگر کهیر زدن خطرناک را کهیر تنفسی دانست که در این نوع کهیر ناحیه لب و بینی و صورت به کهیر مبتلا می‌‌شود که این موضوع نیز باید مورد توجه جدی قرار بگیرد زیرا اگر این کهیر علاوه بر بخش‌های خارجی در بخش‌های داخلی تنفسی مانند نای روی دهد فرد دچار تنگی نفس خواهد شد و می‌تواند برای فرد خطرناک باشد.
 
رضوانی با اشاره به بی تأثیر بودن گروه سنی خاص یا جنس خاص در بالابردن ریسک ابتلا به کهیر گفت: محل بروز کهیر با توجه به علل بروز آن متفاوت است برای مثال اگر علت بروز نور خورشید باشد کهیر بیشتر در گونه‌ها و دست‌ها دیده می‌شود.
 
این متخصص پوست و مو تصریح کرد: کهیرها معمولاً 24 تا 48 ساعت از بین می‌روند به خصوص کهیرهای ورزشی که باید در طول نیم ساعت از بین بروند و اگر این کهیرها پس از 48 ساعت بر روی پوست باقی بماند باید به کهیر بودن شک کرد و آن را واکنشی به یک عارضه دانست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 مهر 1393برچسب:گهیر ؛درمان,

] [ 2:42 ] [ جهان رشیدی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه